Välkommen till min nya blogg!

Japp nu har jag bestämt mig för att flytta hit för gott. Blogg.se gick mig på nerverna länge,  ända sedan 2011 som ni ser nedan då jag trodde jag skulle byta blogg. Tydligen inte då men nu kan jag inte ens ladda upp bilder på blogg.se. irritationen är total & nu har vinet som jag har druckit bestämt att jag ska byta blogg för gott.

Nu befinner jag mig i London & jag hoppas på att sova som en drottning. Helt tyst &  mörkt brukar det vara. Ska upp tidigt & träna & hoppas jag orkar. Det glas vin jag drack motsvarade ca 2 vin & jag är halvt pigg. När jag skulle fota mig själv på rummet i min nya batman pyjamas snubblade jag på resväskan & tänkte “nu dör jag”. Jag dog inte men jag fick en chock av klumpigheten & att jag föll så snabbt &hårt. Väskan slog upp i känsligare delar & jag satt på golvet & tittade på min arm som gjorde ont. Det har jag till och med ett foto på…hahahahahhahaha. men det pratar vi inte mer om…ahhahah

image

image

image

image

Leave a Reply

