Kinesiologi tejp

Sååå nu har jag fått tips om att testa kinesiologotejp & jag har googlat hur jag ska tejpa foten. Tejpen ska öka blodcirkulationen & påskynda läkandet. Jag satte på det igår kväll & det känns bra på något sätt som jag inte kan förklara. Min smärta är konstig eftersom den kommer när jag spänner foten på olika sätt,  det liksom hugger till & gör ont vid vidröring. Vet inte… i värsta fall får jag väl ta en kortisonspruta. Såhär kan jag inte leva liksom. Även om det är en legitim ursäkt för att slippa träna kondition. Grejen är bara att nu till sommaren vill jag ju det, jag kan inte ens gå en powerwalk utan att börja halta

image

image

Leave a Reply

