Påsk!

Vad gör man under påsken?! Jag brukar faktiskt inte fira ovh anledningen till det är att jag inte gillar att fixa, trixa & planera kring matbjudningar. Inom vissa områden kommer jag allrid att vara 5 år. Jag vill bara vila, träna & så måste jag plugga till min tenta för kostrådgivning. Jag har liksom tappat sugen lite….kost & träning hör ihop & mitt intresse tar nästan stopp vid hur makronutrienter påverkar kroppen. Ds protein, kolhydrater & fett. De mindre beståndsdelarna med vitaminer, antioxidanter etc finner jag inte lika intressant fast jag bör det.

Anyways ..ännu en dag i gympaskor. …har besökt doktorn google igår kväll i flera timmar & nu misstänker jag nervskada i foten.  Vi får se om jag hittar nåt annat ikväll.  Däremot känner jag att det kan ha ett samband med mitt gamla diskbråck.  Har fått ont i foten tidigare & foten har varit öm men det har passerat på några dagar. När jag var på weekend i Paris var jag öm i hela benet & misstänkte redan då något med nerverna, det var i november. Jaja. …ska sluta spekulera,  nästa vecka har jag sjukgymnast & har även tänkt kontakta min sjukförsäkring igen & gå en ny läkartid.

image

Leave a Reply

