Långhelg

Långhelgen med sol, massor av mat & ledighet är förbi. Inte för att det känts som jag har varit ledig för när man är “ledig” ska man ju hinna vara social, träna, städa, handla & vila. Allt sånt som man inte hinner annars.

Jag har dessutom ätit så mycket godis att jag tappat räkningen.  Det är helt utan kontroll jag äter godis & tänker “äsch imorgon börjar dieten”. Mmm precis. Efter min diet i början av året har jag helt tappat kontrollen som jag hade. Jag kan inte ens tänka mig att äta alla jävla mikrouppvärmda fiskar & grillad kyckling till lunch. Kräks av tanken. Såhär blir det när man inte har ett mål. Viljan finns inte där. Den finns som en önskan i bakhuvudet men innan man bestämt sig är det inte ett mål & man kommer inte uppnå det.

Jag har kämpat med om jag ska fortsätta bygga muskler eller ligga på kaloriunderskott & deffa lite. Jagcär nog just nu inne på att deffa men jag kommer inte kunna hålla mig till en alltför strikt diet så jag kommer lägga in powerwalks & så fort foten är bra kör jag igång med min intervallträning oxå. 🙂
Slut på godis nu!

image

image

image

image

image

Leave a Reply

