Ny färg på fottejpen

Efter 4 veckor av smärta & ingen konditionsträning har jag idag varit hos sjukgymnasten. Min sjukgymnast är verkligen bäst & jag tycker synd om er alla andra som inte har en bra 🙂

Min diagnos är inflammation i ledernas senskidor. Det är tydligen ovanligt & något som balettdansöser brukar få. För min del ör det troligtvis höga klackar som är boven.

Jag har fått en övning samt ska jag 1 gång om dagen köra cold pack & glra övningen. Och ingen kondition. Jag meddelade att jag anmält mig till en salsakurs på söndag & hon sa att det ju såklart inte kommer att påskynda läkningen 😦

image

Leave a Reply

