Mitt träningspass!

Jag har aldrig lagt ut något av mina pass förut, tänkte jag skulle göra det. Jag har skruvat & hållt på mycket & tidigare körde jag det jag hade lust för. Det är inte bra för då hoppas man gärna de tråkiga passen. Mina tråkiga pass är bröstpassen & efter att ha läst en bok är mina pass ännu tråkigare & ännu mer uppdelade & utspridda vilket gör att passen är kortare. Tidigare kunde jag köra fler övningar per muskel grupp samt fler muskelgrupper.

Jag har 5 styrkedagar i mitt pass men eftersom jag vägrar träna både biceps & vader kam jag knäppa ihop bröst & triceps till ett pass. Jag vägrar få större vader & biceps. Punkt.ingen kan övertala mig annat. De får sin tillräckliga träning i andra muskelgrupper ändå.

Idag blev ett triceps, bröst & magpass. Ganska trist men då passar jag på att leka lite på slutet. Idag lekte jag human flag. Jag sög.

Kan verkligen rekommendera appen progression om man vill tracka sina pass & följa ett schema (vilket man borde om man lyfter vikter) alla övningar finns inte med men man kan lägga till själv om man orkar. Idag körde jag ett cirkelpass för magen som jag inte pallade lägga in

image

image

image

Leave a Reply

