Sömn & vilodag

Så trött idag så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Har sovit som en kratta vilket beror på flera saker men 1 sak är att jag börjar känna mig stressad över tentan i kostråsgivning på måndag. Lite ångest light. Känslorna blandas med att jag kan allt redan till att jag inte kan något överhuvudtaget.

Har tränat 3 dar i rad & ikväll blir det skönt med vila & tur att vilan klaffade med min brist på sömn. Utan sömn= inga resultat. Om stresshormonet kortisol härjar i kroppen händer inte mycket & det kan ske med för lite sömn. Så se till att sova!

Känner mig smått osocial då det känns som jag inte träffat vänner på länge utan bara pluggat & tränat. Suck känns det ibland. På måndag är det förhoppningsvis över.

Godnatt så länge!

image

image

Har äntligen fått hem mitt set från kari traa. Skönt! Nu kan jag säga upp min prenumeration på alla tidningar som bara förespråkar löpning.

Leave a Reply

