Nybakt bröd & vilovecka

Vad gör man inte för lite nybakt bageribröd? Jo, man traskar ut i regnet & kommer tillbaks med vatten över knäna

image

Regn upp till knäna

image

Jag har idag kommit fram till att det är dags med en vilovecka från gymet. Jag har läst att det tar 7-10 dagar för nerver att anpassa sig till träning & så länge vilar jag aldrig. Jag har dessutom suttit & pluggat varje dag efter jobb, gym & matlagning senaste veckan, typ som timme om dagen & tentan är på måndag. Nu vill jag bara bli klar med skiten & behöver fokusera lite idag & imorrn så nu vilar jag. Men på torsdag har en vecka gått & då kör jag igen 💪

För övrigt har jag letat jeans som en tok & jag har fått för mig att jag skulle ha jeans med hål i. Hittade de här på GinaTricot som jag gillar. Synd att det inte är sommar bara. Men det är ju inte så snyggt heller med min kinesiologi tejp som lyser grönt på foten.

För övrigt hatar jag mode även om jag gillar snygg kläder. Jag gillar dock mer stilrena kläder som kanske inte går ur tiden på samma sätt som mode. Mitt ointresse av mode är nog anledningen till att jag har hur mycket kläder som helst hemma som inte matchar till nånting. Skitbra. Not.

image

Byxor GinaTricot

image

Fatta varför jag aldrig tränar mina vader, va? Hahahahahaa 🙊

Leave a Reply

