Ångestdag

Idag har jag tentan för kostrådgivningskursen & jag känner lätt ångest/stress. Jag menar…hur ofta har man prov nuförtiden?  Har pluggat hela senaste veckan,  lite varje dag. Just nu är jag så trött på det att jag känner att “det får gå som det går”. Den här delen är inte den roliga delen även om det är ett måste,  det är proteiner, kolhydrater, fetter, vitaminer, mineraler bla bla . Det roliga är att hjälpa folk att lära sig hur mycket som ska ätas & vad. Som jag sagt tidigare är det lätt att säga till nån annan vad de ska äta men svårt att göra det till sig själv då det blandas med personlig smak, känslor & åsikter.

Helgen har förutom plugg bestått av kalas & nästan ingen träning. Körde ett kort intervallpass hemma. Känns faktiskt skönt att släppa gymet några dagar.

image

image

image

image

image

image

Leave a Reply

