Sjuk för fan

Ja veckan började dåligt med tjurigt humör & efter min tenta som nog gick åt skogen då jag satt i ett instängt rum & skrev i 4 timmar höll jag till sist på att svimma.  Dålig luftcirkulation & 4 personer i samm lilla rum. Jag började kallsvettas & må illa & till sist fick jag byta plata ur rummet. Redan på väg därifrån kände jag att halsen kändes konstig. Hade säkert nåt i kroppen som utvecklades av dålig luft & pluggstress.

Nu har jag frusit hela kvällen & har bara blivit sämre istället för bättre. 2 täcken & halsduk på mig. God natt! 😯

image

Leave a Reply

