Träning & skador

Eftersom jag skadat foten har jag helt tappat motivationen &nytänkandet i träningen. Vad gör jag liksom om jag inte kan träna kondition & mina styrkepass förbränner typ 200-300 kcal?? Jag kan knapast justera mitt kaloriintag på bara kosten. Så jag tog hjälp. Coaching online från USA.

Igår körde jag mitt första pass . Det va tuuuungt! Mycket supersets vilket innebär att man göra tex 2 olika övningar utan vila mellan.  Det håller konditionen uppe men man orkar såklart inte lyfta lika mycket .

Jag har en tid haft ont i framsidan av axeln.  Har försökt att ignorera det men tyvärr funkar inte kroppen så. Nu har jag erkänt att jag faktiskt oxå har problem med axeln. Suck.  Skador överallt. Ska börja med att fråga min sjukgymnast vad fan som är fel men hon kommer nog förbjuda mig att göra push övningar som bänkpress & över axelpress….

Imorse blev det powerwalk. Sov dåligt pga axeln & vaknade kl 5 så tänkte jag att aldrig i livet att jag ska upp & promenera.  Ställde klockan på lite sovmorgon men vaknade av mig själv.  Gick upp & promenerade 💪 no one is gonna do it for you 🙂

image

image

Leave a Reply

