Löparknä tydligen

Nu har jag tydligen löparknä också . Det kan man tydligen få utan att springa. Det är tydligen inflammation i en slemsäck som påverkas om senan som går på sidan av benet är för kort. Snart kan jag så mycket om idrottsskador att jag kan öppna en egen klinik för det ..hahahahha. troligen har jag fått det av mina squats då jag är kort i fotleden & andra delar får ta stryk istället.

Nu ska jag då öva på att töja fotleden, stretcha senan för löparknät &även axeln dagligen. Både knä & axel kan kag stretcha på jobbet så det blir bra.

Mitt löfte om att bli mr stretchig detta år har nu blivit ett nödvändigt ont. Men det är bara att köra 🙂

image

Igår satte jag på mig ett par gamla byxor som tidigare satt bra. Jag var på riktigt orolig att de skulle spricka så jag fick bära med mig ett par extra brallor till jobbet 😂

image

image

Leave a Reply

