Sol & vilodag

Trots att jag har vilodag försöker jag lura till mig någon typ av träning om tid finns. Jag vaknade kl 06 stressad över att jag inte har koll på bilpapprena på bilen som ska säljas, visste att det inte var nån ide att somna om så jag tänke jag kunde gå på powerwalk. Jag la ändå ner den tanken när jag började hosta- troligtvis pga pollenallergi. Det är ändå bra, man ska vila även om en extra promenad knappast kan skada.

Jag har legat i solen hela dagen & bränd har jag också blivit. Jag som inte ens får nån färg här i Sverige. Jag ska försöka mig på en diet igen. Jag är inte nöjd med att mina kläder från förra året är små. Även om jag ligger kvar på samma fettprocent så har jag ju lagt till muskler.

Bilen är förresten inte såld. Jättemånga intreserade så jag skickade sms & bad alla att komma en viss tid så får den som vill ha den ge bästa budet. Ingen kom. Trots att jag faktiskt bestämt tod med någon.  Nu ringer dem flera ggr men jag är fan sur så jag har inte svarat. De kunde fan sagt att de inte skulle komma. Nu vill jag höja priset på bilen för att ingen dök upp pga fint väder & att folk inte ville komma samtidigt & att det skulle bli budgivning. Skitfolk.

image

Ikväll ger jag mig ut på stan som en grekisk gudinna 😛 trivs inte i långklänning för jag är så kort men jag kan inte ha höga skor så det fick bli såhär nu. Klänningen är ändå fin även om jag är en väldigt kort människa.

image

image

På den här bilden ville jag stolt visa upp min lilla axel-muskel-tillväxt 💪

Leave a Reply

