Fantastisk helg med inget gym & salsa i Vasaparken

Måste erkänna att det är skönt att iNTE gå till gymet när solen skiner & det är +25 grader ute. I fredags tränade jag på lunchen, lördag var vilodag & igår blev det konditionsträning i form av salsa i vasaparken.

Det är väldigt rolig stämning i Vasaparken när alla dansar tillsammans men däremot blir ju nivån ganska låg eftersom det inte är någon indelning på nivåer.  Finns ju många som verkligen inte kan men de vill så gärna så de struntar i att de förstör för alla andra eftersom det är en typ av ring/kedjedans. Ja, vad ska man göra, det är ju gratis & bra reklam för dansskolan. Kommer nog inte gå varje helg men det är kul att gå på ibland iallafall. Mitt knä tycker inte att salsa är lika kul dock 😨

Träffade bestie i lördags & vi hängde på strandbryggan. Så jävla skönt attt det finns bra ställen att hänga på istället för att gå ut och supa skallen av sig med resten av 18 – åringarna i Stockholm.

I fredags hann jag &killen med att kika på några serier innan vi slocknade. På lördag blev det sol hela dagen & igår hann jag också med ett besök hos pappa efter salsan. Känner att det är skönt nu med en liten pluggpaus efter kostrådgivningskursen

image

image

image

image

image

Nu har jag också införskaffat i en foamroller/triggerpointroller. Det blir som djup bindvävsmassage & ökar blodflödet, hjälper till med återhämtning efter träning,  stretchar musklerna. Jag skaffade den för att kunna stretcha mitt knä pga mitt löparknä

Leave a Reply

