Semester från bloggen 😁

Ja jag har inte varit bäst på att uppdatera. Har haft ont i halsen i 3 omgångar på drygt en vecka. Det är ingen bra ide att ändra träningsupplägg och dra ner på kalorierna samtidigt 😠 Nu har jag ätomit lite mer i några dagar & ska ge mig på dieten igen 💪

Har haft en jobbresa i Skåne området som har varit helt utmattade. Dels var det strejk så jag har fått 0ka taxi och snigeltåg mellan städerna då expresstågen strejkar. eller. ..ja det e ju inte tågen som strejkar…men men. Har sovit i nästan 9 timmar inatt utan problem & det är väldigt olikt mig på sommaren. Sov på flyget, sov i taxin & nu vill jag tillbaks till rutinerna för allt annat får mig uŕ balans. Ikväll blir ben träning!  Bästa passet på hela veckan! Synd att det bara är 1 gång varje vecka men det är så mitt program ser ut.

image

Hotellgymet var ett skämt, jag har fått klättra som en apa för att göra liggande rodd. Det var ett så dåligt gym att jag i princip bara kunde köra armar eller kondition.  tyngsta vikten 10 kg. Jippiee…not. körde ett intervallpass av övningar istället som jag hatar

Leave a Reply

