6 Juni. ..hurra för Sverige idag

Ska jag vara helt ärlig så kan jag inte historian om varför vi firar idag. Jag borde skämmas -jag vet. Men jag är ointresserad av Sveriges till synes tråkiga historia.  Jag har ett Grekiskt arv där vi pratar flera tusen år tillbaks i civilisationen. Det är imponerande. Inte en båt och kungar för några hundra år sedan.

Jag fick idag ett sms av min vän. Det värmde.  Så gulligt. Jag dör! Blir alldeles tårögd när jag får såna sms. Det är faktiskt inte ofta någon i min närhet överöser mig med fina ord. Jag kanske inte heller är så bra på det. Kan vara värt att tänka på.

image

Idag har jag “firat” nationaldagen i Rålis som är en folkfest av blandad musik & bäst av allt var Mosquito med Thomas Gylling som spelar såååå grym musik från Karibien. Asjävlagrym musik alltså! Var där med fina Melina och jag fick även en liten spontan puss av lilla Ellen. Så sött!

image

Jag köpte ett par Brasilienn-strumpor på primark när jag var i London.  Jag kan inte bestämma mig för om jag ser jättetöntig ut eller om jag kan använda dem. Har lite svårt för stilen, liksom.  Crossfit-girl. SO NOT ME

image

Leave a Reply

