Kostrådgivning

Jag tänkte smygstarta min kostrådgivning genom att erbjuda mina tjänster via bloggen. Då jag gör detta som hobby kommer jag bara ha möjlighet att hjälpa ett fåtal personer åt gången. Det tar tid att göra ett individuellt kostschema som är genomtänkt & anpassat efter varje individ.

Vare sig du vill äta mer varierat, lära dig ett “tänk” kring hur man ska äta, vill gå ner i vikt, ner i fettprocent eller öka i muskelmassa så hjälper jag dig. Det påstås att 70 % av resultaten beror på kosten & enbart 30% från träningen.

Mitt motto är att man kan äta av allt men inte hur mycket som helst. Det finns INGET som är förbjudet att äta.

Till att börja med kommer jag kostnadsfritt att analysera din befintliga kost för att titta på justeringar & jag behöver även samla in en del information om träning,  eventuell tidigare diet, mål etc. När vi väl kommit överens om en rimlig målsättning & känner att vi kan jobba med varann då kommer jag att lägga upp ett 2 – veckors kostschema.

2 veckors- schemat kommer att kosta 700 kr & tanken är att uppföljning sker efter 2 veckor. Uppföljningen kommer att kosta 300 kr & vi justerar enligt önskemål efter det som fungerat bra eller mindre bra.

Kontakta mig om du vill ha hjälp med kosten. All kommunikation kommer att hanteras online. Nina.papadakis@hotmail.se

image

Leave a Reply

