Kaninmat much?

Har precis köpt en sallad på panini. Det slutar alltid med att jag lämnar typ allt. Minst 3/4 av skiten är kaninmat. Ser ni?!

image

Det här är det som är kvar när jag ätit klart. Vilket skämt.  VEM på den hör planeten äter sån här sallad? Jag vill inte dränka salladen i dressing för jag kommer upp i samma kalorimängd som en McDonalds meny. Till skillnad från resten av världen så tycker jag att det ät jäkligt gott.  Konstigt att de finns i varje hörn när “ingen” tycker det e gott.

Det jag vill säga är att jag vill kunna göra ett medvetet val när jag ska vara onyttig & äta nåt jag tycker är jäkligt gott. En skruttsallad från Panini blir godare med massa dressing men det är inte längre det nyttiga alternativet.

Jag rekommenderar ingen att tvinga i sig sån här äckel sallad. Det känns som gräs när man tuggar. Vilket det faktiskt är. Jag rekommenderar andra typer av grönsaker med mer vitaminer som morötter,  broccoli,  blomkål, sparris, gurka, zucchini, paprika. Man behöver inte tvinga i sig kaninmaten.

image

Igår kväll blev det en oplanerad fuskdag & vi var med jobbet på Tranan. Så himla gott! Jag rekommenderar deras entrecote.

Jag har precis besökt sjukgymnasten som bekräftade att mitt ryggont kom från skinkmusklerna. Trots att jag foamrullar varje dag kommer jag inte åt. Det är tydligen för att en muskel som heter piriformis som ligger längst in & är en rotationsmuskel är spänd. Jag blev behandlad med nålar i skinkan & armbågar också. Nu ser jag fram emot mycket stretch & mindre ont framöver.

Ikväll ska jag testa nya SATS vid tuletorget. Så glad att de har öppmat där

Leave a Reply

