Tack till Taxi Stockholm för förstörd dag

Igår tog jag taxi i jobbet från Stadshagen till kontoret i city. Det var efter lunch & den färden resulterade i en totalt förstörd dag. Jag blev så åksjuk & det gick inte över förrän jag gick hem från jobbet & sov 1 timme. Så fort jag försökte fokusera på nåt så blev kag trött & illanående. Kroppen krävde vila. Det var bara att ge upp.

När jag satt mig i bilen & sa att jag var illamående sa han att jag skulle säga till ol jag behöver kräkas. Jag svarade att det är lugnt, jag har kräkfobi & hyperventilerar i en halvtimme innan. Då svarade han att han hört det förut & så plötsligt kräks folk. När han sa så undrade jag såklart om det är många som kräks under hans körningar?! Undra varför. Gasa, bromsa, byta körfält snabbt är tydligen inte en bra metod som passagerare. Sur grinig gubbe som kör efter sina nerver. Tack för den förstörda eftermiddagen!

Leave a Reply

