Enda nackdelen med sommaren

Nu sitter jag här…på midsommarafton…kl har hunnit bli 8.20 men mina ögon har slagits upp redan 6.25. SERIÖST!??! Jag orkar inte. Det slår aldrig fel. Varför vaknar jag mellan 6.10-6.32 varje JÄV*@$$#LA dag!??!

Då kanske man tror att jag vaknar pigg & utviĺad. Jag låter bilden tala för sig själv.

image

Otroligt stressande att vakna vid “fel” tid på dagen när alla andra lever med några timmars förskjutning. Hade jag varit bonde på landet hade min dygnsrytm passat bättre. Ge mig tips för att kunna sova LÄNGRE!! Jag har ögonbindel, mörka gardiner…..det är min inre väckarklocka som är problemet

Leave a Reply

