Sommarlängtan !!

Ja…det är ju sommar sägs det.  Det märks inte bara. Skruttsommar so far med en vecka som var alldeles för bra för att vara sann. Nu vill jag till Grekland. Hem på något sätt. Men ändå inte. Till rötterna iallafall. Det finns ingenstans som jag är så lycklig & hjärtat så lätt som på en ö i Grekland. No worries liksom.

I år är planen att först spendera 1 vecka med min vän i Aten där de har hus vid stranden och kanske ta oss till någon ö. Sen kommer killen ner & då blir det 2 öar. Folegandros & Sikinos.  Läste precis på om öarna & det ska vara lugna & rogivande platser. Båda ställena har bara 3 byar var. Och båda har även namnet Chora & Kastro på byarna. Haha:)

Kan knappt föreställa mig 2 veckor med inga aktiviteter annat än sol & bad. Jag vet ju att jag kommer att träna en del också:)

#ILoveGreece

image

image

image

Leave a Reply

