Förkyld -skylla mig själv

Under midsommarhelgen som var förödande för min hälsa blev jag förkyld. Extrem träningsvärk, lite sömn (läs ingen) & lite alkohol.  BAAM!

Förkyld ..

Envis som jag är väntade jag inte tillräckligt länge  innan jag gick till gymet. Tränade med min kompis Elena, vi har inte setts på evigheter så det var ändå värt det. Nu har jag dock fått tillbakaslag & är inte jättefrisk.  Sovit med 2 täcken & haft träningsvärk i typ hela kroppen. Idag blir det en powerwalk bara för att hålla igång. Igår blev det ingenting men det blev skräckfilm på bio.

image

image

För övrigt har jag köpt en mascara som inte verkar finnas i sverige som är en fibermascara av grönt te. Den heter Younique och verkar vara jättebra.  Man bygger alltså längden med fibrerna & fäster dem sen med en gelé.

image

image

Jag kommer nog aldrig att göra fransförlängning igen för det var ett jäkla pill & pyssel att underhålla. Allt sol kräver för mycket underhållning går bort. Det ska vara lätt att leva 😂

Leave a Reply

