Erbjudande!

Jag har tidigare smygerbjudit kostrådgivning här så jag tänkte göra likadant denna gång. Jag har förstått att många vill ha hjälp med kosten men man kanske tycker det är dyrt med en kostplan. Jag har därför tänkt att erbjuda 1 veckas kostschema till kostnaden av 300 kronor. Man får då börja om och äta på samma schema när en ny vecka börjar.

Att gå ner i vikt handlar egentligen om att äta mindre än man förbrukar. Att bygga muskler hamdlar om att äta mer än man förbrukar. Relativt simpelt. Ändå väldigt svårt. Jag hjälper till med att räkna ut hur mycket du ska äta för att nå dina mål. Om man vill gå ner i vikt är dwt inte så enkelt att man bara behöver äta mindre. Äter man för lite tror kroppen att man svälter & kommee då att behålla allt fett som ren överlevnadsinstinkt. Det gäller att hitta precis rätt nivå.  Inte föe mycket underskott & inte för lite heller. Jag kan hjälpa dig med det.

Hör av dig till mig på nina.papadakis@hotmail.se om du vill ha ett skräddarsytt kostschema

/Nina

Leave a Reply

