Bilder bara

Inte haft lust att uppdatera. Varit förkyld och försökt komma igång med träningen men min rygg vill bara inte. Satt och grinade hemma efter mitt träningspass pga frustration och smärta i ryggen. Kan delvis bero på att jag med kolhydratkraft efter lunch på donken & pasta till middag passade på att trycka 130 i bänkpress. Sist fick jag ont i ryggen av 100. Men det kändes ju så bra när jag körde idag! Varför är jag en sån idiot som måste pressa mig till bristningspunkten hela jävla tiden?!

Nu har min fot plötsligt börja göra ont igen-den som läkt ju!?! Jag säger bara en sak : Facking fakk youuuuuu jäkla skador och sjukdomar. Nu blir det mjukare träning & inte så tung styrka framöver. Får sänka i vikt helt enkelt. Det skulle bara bli bilder men när jag väl börjar skriva så finns det ingen hejd

image

Brorsdotter Isabell:)

image

Min vän Ayse och jag på promemad;)

image

image

image

image

image

Leave a Reply

