Dubbelträning

Idag hann jag faktiskt med både promenad & ett benpass på kvällen. Är egentligen inte för det men jag har nära till naturen & det gör det lättare att gå upp ur sängen på morgonen. Har tränat dubbelpass en gång förut men då var jag så himla slutkörd efter det. Så känner jag inte idag men mitt benpass gick sådär.

Min rygg krånglar rejält just nu & jag tror tyvärr att den behöver vila från vikterna för att läka. På semestern blir det annan typ av träning så jag hoppas ryggen läker lite. Hade så ont idag att jag nästan brast i gråt på gymet. Det började när jag körde mina plyometrics hopp över rep utan att vara tillräckligt uppvärmd.

image

image

Sen avslutade jag dagen med glass, inte för att kompensera för min träning.  Man kan faktiskt inte göra så om man vill gå ner i vikt eller fettprocent. Jag hade macros kvar att fylla & hade redan fyllt proteinbehovet för dagen. Kokt ris, digestivekex & lite glass fick jag fylla mina macros med i slutet av dagen 🙂 ja..man kan göra så, kroppen vet inte vad som är “fuskmat” som glass. Kroppen vet vad energi är i första hand & även protein,  kolhydrater & fett. De går hand i hand… man kan liksom inte bara äta protein.

image

Idag har jag letat som en galning på lunchen, efter jobbet ; även igår kväll efter en virkad topp från bikbok. Fann den till sluuuut!:) den är så söt!

image

Leave a Reply

