My old hoods :)

I fredags fick jag hjälp av lillebror att flytta mina katter hem till pappa. Pappa ska ta hand om kissarna under min semester så jag tänkte jag skulle vänja dem vid vid hemmet i en vecka. De känner sig trygga när jag är där & på em vecka hinner de göra sig mer hemmastadda i lägenheten.

Jag har varit där hela helgen & det har varit sååå skönt! Känns som en minisemester! Har hunnit umgåtts spontant med lillebror & min vän Sofi aom bor där -flera gånger dessutom.  Jag saknar faktiskt området. Naturen, närheten till mina vänner som bor där. Igår var jag hemma & städade dock.. FY VAD TRIST att städa! FY vad skitigt det var! 

Jag är så avslappnad just nu, har verkligen bara varit “hemma” hela helgen,  inga ihopstressade fika med vänner på stan eller något. Bara göra det som faller en in 🙂

Imorse var jag på promenad & det var så härligt i skogen att jag tog av mig hörlurarna & bara njöt av stunden. Min powerwalk blev mer en meditationsstund tror jag &jag träffade på några kossor på ängen också 🙂 helt fantastiskt! 

image

image

image

image

image

Leave a Reply

