Första semesterdagen!

Idag tänkte jag att jag skulle få sova ut men när man har lite resfeber, är lite stressad. Jag har en konstant stress när jag reser att resa med så lite packning som möjligt.  Vet inte varför men jag bara HATAR att släpa på grejer som inte används. Har fått åka hem & hämta grejer, tillbaks till pappa och tvätta och idag likadant. Hem o tvätta, ut på stan och luncha med vånner sen torktumla & packa färdigt.

Jag vaknade 7.30 trots att jag ställt klockan på 10. Visste att jag inte skulle sova så länge men det är bara för att stilla mitt psyke så att jag slipper vakna och undra vad klockan är. Då vet jag att så lämge klockan inte ringt så har jag inte sovit bort dagen.

Jag har trivta så bra i Kista under den veckan jag varit här. Saknar det faktiskt. Det är liksom här det känns hemma på något sätt. Naturen runt hörnet & närhet till familj & vänner. Men men…livet är en kompromiss…..

Imorse när jag vaknade bestämde jag mig för att INTE gå en powerwalk och att iNTE lyssna på musik. Istället tog jag en promenad för själen.  Ingen musik, bara lyssna på fåglarna och naturen. Underbart!

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Leave a Reply

