Underbart!

Jag är ju en morgonmänniska & imorse  vaknade jag upp grinig & svettig. Ja jag blir grinig av att vakna upp helt klibbig & äcklig när man deasutom vill sova mer.  Solen ligger på balkongfönstret & värmer rummet redan från tidigt på morgonen.  Hela natten är det dessut en uggla eller en duva som sitter & topat kroooookroooo. Vill typ skjuta den.

Jag bestämde mig för att gå ut & doppa mig i havet för att svaöka av mig.  Hotellet ligget ju ändå på stranden. Nä jag skämtar inte. När jag kom ut märkte jag att det inte var sååå varmt ute aom i rummet, jag var först pä stranden förutom några som sov där (?!?!!?) Och det var så jäkla härligt!  Jag bytte om och gick en morgonpromenad. Sen bytte jag om igen till bikini och nu ca 2 timmar senare sitterjag fortfarande & njuter av morgonens lugn på stranden. Fyyyy vad härlig terapi! Älskar att jag fortfarande är nästan helt själv. Det hör är definitivt bästa stunden på dagen &jag ska göra om det här varje morgon på resten av semestern! Nu börjar det dock bli varmare & jag börjar bli lite frukosthungrig. Hoppaa jag bär med mig den här känslan hela dagen. Igår vaknade jag verkligen på fel sida. Sovit dåligt, vaknade trött & grinig & kunde inte somna om. Om jag bara visste vad jag missade!

image

image

image

image

Leave a Reply

