Bye bye Folegandros!

Imorse vaknade jag tidigt.  Vi har nu en varsin säng på hotellet eller efter 5 nätter upptäckte vi att soffan i rummet var en bäddsoffa. Så skönt! Det går inte att sova bra 2 personer i en 140 cm säng när det är varmt & klibbigt.

Imorse blev det badkläder på, träningsskor & promenad. Jag tränar minimalt på semestern & jag har sett så många människor som tränar dubbelt så hårt på semestern än innan. Om man har rn veckas semester & känner ett behov att gå en powerwalk varje morgon OCH bränna av ett styrkepass på efterniddagen har man STORA problem. Om man inteckan låta kroppen vila i en vecka då kanske man ska stanna hemma istället.  Jag är inte på semester för att bygga muskler eller gå ner i vikt. Men att gå en powerwalk eller köra wtt kort intervallpass varannan dag räcker för att underhålla kroppen.

Tog en bild imorse &hittade det här!

image

Jag har en antydan till magrutor. Wohoooo mission accomplished, now I can get fat😛 hahahaaa skoja bara! Känns skönt att ha kommit längre på min resa, jag vill inte vara rippad & ha magmuskler som poppar men en antydan & lite till än så är det jag strävar efter. Lets face it, när fettet försvinner från kroppen gör även de kvinnliga formerna det. Jo jag vet att man kan köpa bröst men ändå.

image

image

image

image

image

image

One thought on “Bye bye Folegandros!

Leave a Reply

