En vanlig soldag

Nu börjar jag faktiskt tröttna lite på att bara sola hela dagarna.  Det är så varmt så det finns ingen ork att göra nåt annat dock. Igår blev det lite sol varvat med vila & sol igen. Sen passade jag på att köra ett träningspass på terassen när killen duschade. Det var inte det lättaste när jag noterade Tt vår terass äe ju såklart övriga hotellgästers tak. Vi verkar ha den största terassen då vi är högst upp & jag vågade k appt hoppa rep ifall grannarna låg och sov. Det slutade med ett kort tabata pass (4 min) med split jump, jump squats & armhävningar typ. Det finns verkligen ingen plats att träna här,  det finns bara en asfalterad väg & jag kan knappast tråna där om jag inte joggar. Annars är det små grusplatser & det känns inte kul. Har inte alls tränat mycket eller hårt eftersom tiden när man orkar träna är oftast vid middagstid. Vad väljer man liksom? ! blir säkert tungt att komma tillbaks till gymet & vanliga livet snart. Baraen sån sak som att laga mat 😯😯😯 jaja några dagar kvar iallafall 🙂

image

image

Idag blev det ett morgondopp igen & det har faktiskt blivit av alla dagar förutom igår.  Jag vaknade vid 9 & tycker att det redan då är lite för varmt. Mellan 8-9 är bästa tiden för morgondopp för att det ska svalka skönt.

image

image

image

Idag har vi tänkt att ta en båt till nån av stränderna, den här hamnstranden börjar bli lite trist nu. Om några dagar gör vi den absolut onödigaste resan & det är en övernattning på Ios. Enbart för att ta oss till aten.  Sikinos är en lite  ö och båtförbindelsen är inte daglig. Egentligen ville jag åka tillbaks en dag innan & hinna vara med pappa aom åker ner till Aten idag men båttrafiken var så dålig att jag skulle antingen åkt idag, stannat en hel dag på en annan ö medan man väntade på båten eller komma fram mitt i natten & resa i 7-8 timmar me n då vet man ändå inte hur trött man är när man kommer fram så man kanske måate sova bort dagen ändå….

Leave a Reply

