Back to life

Tuuuungt att komma tillbaks till verkligheten igen! Även om jag kände mig nöjd med semestern för 3 veckor på grekiska öar räcker. Mest av allt blir man trött på att menyerna är typ likadana överallt. Sista dagarna vart så hektiska om man jämför med resten av semestern. Vi har ju latat oss mycket på öarna och de två sista dagarna hanm vi åka från Sikinos över till IOS, se lite av deras nattliv & sen vidare tilm Pireas. Pappa hämtade oss där & vi åkte in till Aten & hann träffa min 90-åriga farfar. Det var 5 år sedan sist. Här har vi samlats 3 generationer, farfar, pappa & jag 😉

image

Sen hann vi gå ut på kvällen i staden/byn där vi bor på kvällen. Jag drack min första Ouzo på semestern, kände att jag missat det totalt. Pappa tyckte att en öl också skulle gå ner. Sen vart jag totalt sänkt….zzzzzzz. Det var den skönaste sängen på hela semestern & vi öppnade dörrar & fönster så det fläktade skönt. Tyvärr blev jag offer för knott. Fick ett bett på undersidan av foten. .det är himmelskt skönt att klia sen gör det så jävla ont efteråt när foten svullnar😂

Vi hämtade katterna direkt ifrån pappa för de har tydligen varit jobbiga. Ja..de är ju sällskapskrävande som hundar, deras kattdräkt är bara en förklädnad. Egentligen är det ju inte pappa utan Anette som är pappas fru & min plastmamma som varit så snäll och tagit hand om dem:) trots 3 veckor ifrån katterna fick jag inte mycket gos. Det var gos med tvång

image

Igår var det premiär på gymet, och fyfan vad det gick!

image

image

Idag stod träning på schemat men jag var så trött att jag vart illamående.  Inte van att använda hjärnan liksom. Hae druckit både celcius & kaffe men tyvärr blir jag bara trött & illamående av för högt koffeinintag. Jag fick gå hem & sitta i batmanbrallorna istället.  Kvällen spenderades framför en till en början rolig italiensk film. Nu är den sämst & jag vill att den ska sluta bara.

image

image

Leave a Reply

