Träningsvärksdöden

Ja…som alltid går man ut för hårt. Vaknade runt 5 för att mina lår värkte av träningsvärken. Hade planerat att gå upp 6 & besöka gymet. Bestämde mig för en powerwalk istället. Insåg ganska snabbt att det inte var en powerwalk när der gjorde så ont att gå att jag knappt kunde ta normala steg & folk som gick till jobbet gick om mig. 4 km tog en timme att gå😂

Jag är mitt i sommar-höst garderob uppdaterings funderingar. Jag hatar mode men älskar kläder. Det slutar med att jag använder samma kläder ryp varje dag för jag känner mig mest bekväm i dem. Sen har jag garderoben full med blandade partykläder, myströjor & byxor som jag knappt använder OCH inget matchar. Min dröm är att vara en person som har full koll på sin garderob och kan matcha kläder på nolltid o hitta dem i garderoben och få det att se effortless ut när man har på sig dem. Mina kläder är kaossss idag. Så mycket skit jag inte använder men som jag kanske kan använda när jag går ut. Eeeh jaaa..på alla de festerna jag inte går på då eller? Skitsamma…jag har varit en sån person innan och jag ska bli det igen. Hemligheten ligger i att ha ordning i garderoben. Jag har kaosss i min garderob för jag har blivit “tilldelad” yta i gamla standardgarderober. Jag behöver en PAX från IKEA. Sen är en sanning också att man inte ska ha för mycket saker. Det ör tyvärr sant.

Nu tänkte jag visa upp mitt kapp som jag köpte på fyllan på IOS.Så jäkla nöjd med klänningen för 15 Eur! Lite gypsy style över den är inte ofta man får chansen att göra kap på fyllan!

image

image

Idag köpte jag också de här snygga skorna på rea på Rizzo!  Läderklackar för 299 kr! Sänkta från 1299 kr! Jag kunde liksom inte Inte köpa dem! 11 cm höga. ….vet inte hur jag ska kunna gå i dem bara 😂

image

Leave a comment