Heeeelg!

Lördag morgon.  Har sovit som ett as. Somnade som en bebis tidigt framför en film. Mina skitkuddar gör så jag får ont i huvudet, bitar ihop käkarna & ont i ryggen. Vaknade med 3 kuddar i sängen & sen sista har jag mellan knäna när jag får för ont i ryggen. Och jag är INTE gravid. Jag har en tempur kudde men lider ändå. Måste köpa nåt nytt. Nåt bra.

Jag blir så stressad på lördagar då jag känner en press av att hinna med så mycket som möjligt. vill helst bara göra roliga saker på helgerna. Inga måsten & inget städ helst.

Idag ska jag iallafall fira min kompis Mira som fyller år. Eftersom jag är sämst på att köpa presenter så bestämde jag mig för att göra en present. Jag bestämde mig fär att göra ljus! Inspiration hämtade jag på pinterest. Jag har blivit galet beroende av pinterest, fyyfan vad bra det är! :)anyways, jag tror jag blev jättenöjd med resultatet men visar bilder imorrn eftersom hon inte fått dem än 🙂

Eftersom jag vaknade med huvudvärk och har tagit tabletter flera ggr sen igår flera ggr blev det bara en promenad idag. Det var skönt att vara ute i den friska luften & jag ska försöka utnyttja de sista sommmardagarna till promenader så mycket jag kan. Ville egentligen träna men ibland måste jag påminna mig själv att jag inte ska tävla i nåt som har med träning att göra och att det är OK att vila om kroppen säger så.

Jag hittade de här barnen som satt & sålde kakor & saft vid Råstasjön. Vad sött! Får mig att vilja bli barn igen :mrgreen:
image

image

Köpte med mig frappe från Grekland & gjorde en till mig själv. Skummet är inte viktigt, jag nöjer mig med smaken 🙂 måste även passa på att skryta om dem goda lasagnen jag gjorde igår kväll, det är nog den godaste jag gjort👌

Saknar semestern lite…men jag måste erkänna att 3 veckor är precis lagom med ledighet för att inte glömma bort att man jobbar i normala fall & man slipper komma tillbaks med ångest:)

image

image

image

Leave a Reply

