Idag börjar frysperioden

Alltså dem perioden där man går runt & fryser hela tiden. Typ 18 grader som max idag. Jag ska ha bara ben imorgon bara för att jag har bruna ben & sommaren är över snart. Sista chansen liksom 😐

Har blivit lite lite träning & kost här & mycket privat & semester. jag skriver helt enkelt det jag känner för. Ibland undrar jag hur jag kan skriva så mycket om ingenting…behöver inte ens tänka…its a gift 😂

Nu ska jag ge lite tips på proteinpannkaka som finns att köpa färdig:)

image

Det är “micro whey active” och det säger mig ingenting förutom att det är vassle. Den är dessutom både laktos & glutenfri 👍 hur det går till när vassle är en biprodukt av osttillverkning vetefan..men bra jobbat 👏 man kanske inte måste förstå allting

1 portion enligt förpackningen blir såhär mycket mat. Jag kan erkänna att jag var lat & hungrig när jag gjorde den större pannkakan. Skulle blivit 4 stycken😂

image

Mitt val av pålägg är nog inte vad de flesta skulle välja

image

Ost &skinka!  Smaken är som baken! Mitt betyg är faktiskt full poäng på den här smeten. En portion ger 19 gr protein, 24 gr kolhydrater & 3 gr fett. Eftersom det är mycket protein kanskr man inte behöver kasta på kesella. Protein är också kalorier vilket många verkar glömma & tror att det sker mirakel om man äter protein.

Mitt träningsprogram idag skulle bestå av 30 min intervallträning. Eftersom jag vill att konditionsträning ska gå fort för jag hatar det så blev det såklart intervallträning istället. 20 sekunder hopprep (blandat med dubbelhopp), 20 Sek vila & sen 20 sekunder ropeslams. Detta uthärdade jag i 10 min sen blev jag så trött att jag inte orkade lyfta benen. Trots träning på typ 10 min,cirkelpass för magen(.Som jag fick avbryta när jag kom på att jag körde magen igår😂) och stretch så tog det mig fan en jävla timme ändå!!? Jag fattar inte hur ett 10 minuters pass med stretch kan bli en timme!!?

image

Jag tror att mina kompressionstights från Soc på bilden är mina favvobrallor för tillfället 🙂 de är sköna, snygga & sitter bra ✌

image

Idag blev jag glad när jag kom hem! Hade fått en klubba ifrån personligalmanacka för att jag klagade på att det hängde sig & jag blev utkastad när jag skulle beställa. Så bra kundservice! Väntar med spänning nu på min egendesignade almanacka. Jag förväntar mig att bli en expert på planering framöver;) Jag bara ÄLSKAR när jag har paket i postfacket! Spänningen varje gång jag inte vet vad det är! Måste vara nåt fel på mig 😂 hahahaa

Leave a Reply

