Uffffff vart är motivationen

Känner ibland att jag önskar att jag hade fler personer i mitt liv som brann för träning &man kunde motivera & peppa varann lite. Känner mig så ensam i träningen ibland.  Lite därför jag tidigare i våras anlitade en coach från Usa. Det funkade dock inte så bra. Fick bara nya träningsprogram & sen fick jag inte ens förklaringar eller svar på mina frågor så jag gav upp. Samt blev jag sjuk & då blev jag så stressad av att jag inte kunde följa programmet som jag betalar för. La ner det.

Nu har jag tagit fel tunnelbana hem. Sitter i Huvudsta & väntar på tåget. Känner att det här är en jävla skitdag & jag måste packa för konferensen som vi ska på med jobbet SAMT tvätta mitt jäkla hår. Hatar att tvätta håret. Det är ett jäkla projekt

image

Såååå glaaaad. Inte

Leave a Reply

