Back to business

Idag har vi haft konferens på jobbet. En bra sådan. Det stressade mig en aning att ha konferensen nu innan packning & flytt av grejer samtidigt som flera personer hört av sig om kostscheman. Som tur är har jag inte lovat för mycket eller för många men det är ju så kul bara man hinner med:)

Vi pratade om kommunikation idag & vi pratade om olika människor & folka olikheter & typer. Vi fick välja djur & valet stod mellan uggla, lejon, varulv & nallebjörn. Ja, ni fattar väl själva. Orkar inte gå in på alla men jag kände att jag är lite av varje när det passar mig. Jag valde varulv. När jag ser mitt inlägg från igår inser jag hur väl det pasaar mig då jag nyss har trönat intervallee i hela 8 (!!!) min & jag har gått huvudvärk men eftersom jag fick träna i naturen känner jag mig ändå helt amaziiing!:) liite skillnad från igår liksom.

Jag skrec förresten till SL för jag var så jäkla satans arg. Pga att de inte kan skylta ordentligt med vart tågen går när man är i Kungsan hamnade jag på fdl stället. Blev 40 min fördröjd & missade middagen med killen som.vi tänkt käka på restauramg för han var för hungrig. Vart så jäköa hangry (hungry+angry) att jag var på väg till restaurangen för att hämta mat. Regnet började ösa. Blev gråtfärdig-arg och gick istället in på konsum & köpte 2 donuts. En tryckte jag i mig på 30 sekunder på hemvägen. Åt kesella & mackor hemma. Tryckte i mig den andra donuten sen. När jag fortfarande skakade insåg jag att den här ilskan måste kanaliseras vidare. Det gör jag bäst i text & skrev till SL. Började med att skriva att jag inser att de kanske inte gör nåt med ärendet men att jag är så jäkla arg så jag tänker skriva ändå 😂 ibland känns det som att de sitter där på andra sidan & läser upp mina mail på möten & skrattar glatt åt dem😂 hahahhaha.  Men vet ni, det gör inget.  Jag har fått säga min mening & det är inte alla som gör. Många företag betalar 100 – tusentals kronor i undersökningar för att veta vad kunder tycker om dem. Jag lämnar mina åsikter helt gratis😁

Snart har vi middag & jag ska passa på & njuta av alla godsaker som serveras! Känns extra bra att jag hann med ett intervallpass👍 har sagt det förut & säger det igen; underskatta inte ett hopprep! Ett kort högintervallpass bränner fett & bevarar muskler till skillnad från ett vanligt konditionspass som i första hand använder muskler som bränsle eftersom aktiviteten pågär så länge

Lär du dig att hoppa dubbelhopp kommer du att få en riktig pulshöjare! Varvade med squatjumps & split squats💪

image

image

image

image

Squat stretch! I en bra squat ska tyngden ligga bakåt, överkroppen rak & viktigaste av allt; knäna ska inte gå utanför tårna. Du kan skada dig annars! Ser det typ varje dag på gymet. Folk som går ner i squat med knäna utanför tårna & sen trycker upp med mitten av fotsulan. En squat ska tryckas upp ifrån hälen

Leave a Reply

