Rörigt i huvet nu

Just nu är det rörigt med flyttpackning & ett skitigt hem. Jag hatar verkligen att imte ha bil.  Vi är inte riktigt överens hemma om bilens nödvändighet. Jag vill ha bil helt enkelt. Bara en sån grej som att köpa flyttkartonger blir ett jäkla projekt utan bil. Senare diskussioner. ..

Har packat, hann förvånande nog med ett träningspass.

image

image

image

När jag har tajt med tid eller inte vet hur många tråningspass jag kommer få in under stressiga perioder kör jag alltid ben.  Benen är kroppens största muskler & kräver mest energi. Har man mycket benmuskler kan man alltså förbruka mer energi bara av att ha mer muskler. Det tycker jag att alla grabbar ska tänka på som av någon anledning tror att det inte märks om man har spagettiben & bara tränar överkroppen.  Man ska fokusera på ens svagheter & göra dem bättre, inte tvärtom.

Igår hade vi även en babyshower för min vän Pinar. Det vae det finaste jag sett i pysselväg. Hennes syster hade ordnat sååå fint. Lite konstigt det här med babyshower faktiskt,  ganska nytt i Sverige men em kul grej. Det är den andra babyshower jag är med på & Pinar blev helt överraskad. Hon trodde hon skulle på barnkalas 😁😂

image

image

image

Jag hade inte riktigt tid att baka så jag fick uppgiften att göra tavlan ovanför. Börjar bli riktigt pysslig nu☺

image

image

Leave a Reply

