Kreativitetsflöde!

Just nu flödar väldigt mycket kreativitet & lust att göra något i mitt huvud. Det jag vill göra är att ordna okaos från det kaoset vi har nu. Jag hittar inte en grej hemma & blir stressad. Jag sitter nu & planerar & har massa lust att ordna ordning till alla grejer. Var sak på sin plats liksom.  Eftersom hag ännu inte har möjlighet att få utlopp för den här energin i hemmet så blir det annat.

Igår blev det gymet & jag var galet osugen. Skulle köra kondition enbart…jag hatar det. Jag kör inte någon typ av kondition där man har samma takt rakt igenom. Trots att jag skulle köra intervaller så frös jag när jag kom dit & var faktiskt redo att ge upp & gå hem. Tog sån tid att få upp energi & fart. När jag sen väl var igång- då jävlar! Fyyy vad jag svettades & vart trött! Jag växlade mellan 3 övningar i totalt 12 min. 30 sek kämpa & 15 sek vila. Hopprep, rope slams & squat jumps i TRX. Åt på McDonalds till lunch igår så jag kände att nää om jag äter dåligt får jag fan träna hårt alltså. Nollsummespel.

image

Jag kom hem efter halv nio & satte igång med att göra egen granola. Giklar egentligen inte müsli som är förr torrt & granola som man köper har mest bara socker. Blev helnöjd & det var asenkelt..man blandar det man vill ha i. Jag tog havregryn, russin, kokosflarn (inte flingor), pumpafrön & solrosfrön. Hällde i ca 1 dl honung, 1 dl vatten & typ 1 msk olivolja. Blanda runt & in i ugnen i ca 15 min på 180 grader. Hällde sen på kanel. Egentligen ska man ha matolja eller rapsolja & mer än 1 msk fär olivolja har stark smak.

image

image

När jag var klar tog jag fram kastrullerna &började göra köttfärs. Hade över 1 kilo som var tvunget att bli tillagat. Var nog klar vid 22 tiden. Sen surfade jag bara runt innan jag la mig. Ganska skönt att inte titta på nån serie. Det ger mig inte alltid så mycket. Ibland stress för att jag inte hinner med annat.

Anyways nu vill jag ha tips! Vilken av byxorna är snyggast!? Antar att ingen kommer svara haha men jag testar:)

image

image

Försökte mig på en selfie med Alaska som skrek efter sällskap. Mycket ouppskattat.

image

image

image

Leave a Reply

