Tränimgsvärk från helvetet

Ja idag är en jäkla packdag & det är trååååkigt! Hade tänkt att träna både igår & idag- men det går icke! Jag var så jävla dum när jag körde ben i torsdags att jag avslutade med 10 min intervallträning.  Delvis för att jag hatar traditionell konditionsträning,  bara tanken av det får det att klia i hela kroppen men även för att kroppen anpassar sig snabbt till sån träning & man får alltså mindre resultat för mer slit.

Anyways ..tänkte att jag redan kört ben så jag ska inte bara köra benplyos utan lägga in lite annat. Jag körde dips & även armhävningar där man hänger & lutar sig i ringar.  Smart. Tyckte jag då. För jag får ju inte träningsvärk av 10 min intervalltråning liksom.  Eller huuuuur.

Redan igår började träningsvärken som gjorde mig till en surkärring & jag sov dåligt också.  Vaknade 7 & gick en promenad efter att ha försökt somna om i 1 timme. Bonusen var frukostbröden från Du Bon Pain, värt promemaden 😂 fick vänta i kö i typ 10 min för typ alla vill handla frukost där

image

image

. Ja..man kan överträna kroppen & om man vill träna 5 ggr i veckan är det INTE smart att träna hela kroppen under ett pass. Så jävla dum jag är. Som en total nybörjare.

image

Så här kände jag mig imorse. Ville bara dra en mössa över huvet

Vill passa på att tipsa om min kalender som jag köpte på personligalmanacka.se & man kan designa den själv! Så bra! Nu ska det bli ordning på mig:)

image

image

Leave a Reply

