Ingen uppdatering

Inte haft tid att skriva. Jag har varit så stressad & upptagen att jag inte ens haft tid att sitta i mina egna tankar. Normalt brukar jag hinna med det på vägen hem men nu promenerar jag längre än jag åker så det går inte att skriva då.

Jag har även börjat lyssna på podcasts. Så himla bra. Lyssnar på fredagspodden av Amanda& Hanna som är två systrar. Googla dem så känns dem nog igen. Eftersom jag var så efter att jag inte ens visste vad podcasts var ska jag förklara hur man gör. Till att börja med är det en typ av förinspelad radioprogram som man kan lyssna på när man vill. Man laddar ner en app som heter podcast om man har androidtelefon, på iphone finns dem redan. Sen söker man fram den podcast man vill lyssna på. Så bra tidsfördriv på väg till jobbet👍

Idag ska jag träna, ska bli så skönt! Ska köra ett benpass, skönt med tanke på att mina senaste pass har varit mest högintervallpass och plyos pga tidsbrist men idag ska jag ta mig en hel timme till träningen :mrgreen:

Leave a Reply

