Måndag igen!

Har inte uppdaterat så mycket för att jag inte gjort så mycket i helgen:) förutom alla husliga plikter & träna såklart. Ja det är mycket att fixa & det finns inte jättemycket tid över till sociala aktiviteter

image

Satt på balkongen & försökte ta en #threelfie eller #welfie tror jag det heter 😂 Hectors huvud kom inte med så det kanske inte räknas.

image

image

image

Har tränat lite också. Har testat lite på helgerna med att träna först & äta sen & det funkar förvånansvärt bra & ska vara en höjdare för fettförbränningen. Man tar BCAA för att minska muskelnedbrytningen först bara. Imponerad över att hungern inte tar övee samt att kraft också finns på fastande mage. Testade mina nya brallor från better bodies,  love them!

image

Apropå brallor och då träningsbrallor specifikt har jag rätt så många & de tar plats. Har umdrat lite över bättre förvaring tills jag såg ett inlägg på pinterest (älskar pinterest) och har nu gjort såhär:

image

Ca 20 par får plats ihoprullade i lådan & man ser snabbt vilka man ska åt. Hade en annan ide som var att limma en sträng med limpistoö på insidam av garderoben & limma faat klädnypor. Dock vågar jag inte förstöra garderoben med limmet så den iden fick utebli !

Happy New Week dårå! :mrgreen:

Leave a Reply

