Crossfit & yoga

Den här veckan har jag testat både yoga & crossfit & tycker det är kul & utvecklande att testa nya saker! När jag var liten vågade jag inte göra nåt utan att få med mig någon. Nu gör jag saker & följer nån med är det ett plus:) fick med en kompis, Sema oå crossfit & yogan hade min kollega på jobbet, Karin introducerat mig till.

Jag fastnade nog inte riktigt för något utav det men crossfit är en extremt bra träningsform som tränar, styrka, teknik, rörlighet & kondition på samma gång. Det blit dock lite dyrt för jag kommer fortsätta att träna på sats & iblamd kör jag ju egna intervallpass som faktiskt är crossfit egentligen. Har ganska bra koll på crossfit trots att jag aldrig riktigt kört det officiellt. Har ju lärt mig det mesta av träningen själv, även tekniken & igår fick jag tummen upp på tekniken på front squats. Idag har jag jäkligt ont i axlarna. Hatar front squats…verkligen

image

image

image

image

Leave a Reply

