2 dar i veckan brukar vara tunga

Det är de dagar jag ska köra kondition på gymet. Finns det nåt tråkigare? Jag väljer oftaat intw kondition utan jag jar så mycket träningsvärk att det är det enda jag kan köra. Brukar sluta med att jag kör övningar med intervallträning när jag är uppvärmd & träningsvärken inte känns lika mycket. Men start sträckan till gymet när jag vet att jag inte ska köra styrka… är låååååång.

image

image

Har börjat öva lite explosiva olympiska lyft & det är kul. Men sånt blir det inte idag. …

image

Längtar till helgen när jag kikar igenom mina bilder från förr helgen. Härligt med sol på balkongen!

image

Har förresten hittat en plats där jag ska ha min tjejmiddag när jag fyller år. Det är libanesisk mat & var jättegott.  Var där med min kompis Sofi som kläckte iden.restaurangen ligger precis nära hemmet. Så perfekt!  Jag orkar verkligen inte laga mat till alla. Helt slut & sönderstressad för det

Var på Pharell Williams i helgen. Han har bra låtar men är ingen scenartist egentligen.  Hans röst bär inte hela vägen men igenkänningsfaktorn var hög. Däremot störde jag mig på att dansarna hade samma jäkla adidasoutfit genom hela showen. Alltså seriöst..? Ok att de är sponsrade av adidas…men adidas gör väl fler kläder?

image

image

image

Leave a Reply

