Inte träna på 3 dar….

Ja..vad får man om man tränar &i tillägg till det monterar ett IKEA bord?! Svaret är: låsning i ryggen!  Vaknade upp i söndags av att jag kände det som att jag ville knäcka till kotorna i bröstryggen. La mog & rullade på foamroallerna bad även killen att trycka ut knutarna med sina fötter när jag låg på magen. Det slutade med fasansfull smärta i bröstryggen på natten & dålig sömn. Döm till min förvåning när smärtan gick över igår!

Inatt kom den dock tillbaks & jag har smågrinat inatt då jag inte kunnat hitta en bra sovställning för allt gör ont.

Det första jag gör på morgonen är ringa till vår sjukvårdsförsäkring via jobbet. Jag får en tid 2 timmar senare & det bästa var att kiropraktorn visste exakt hur det känns & vart det sitter! Så jäkla skönt när man blir förstådd!  Till skillnad från mitt diskbråck där jag gick till olika personer under nästan 2 års tid & ingen kunde riktigt fatta.

Han knäckte rygg, bäcken som var snett, vilket inte är konstigt pga mitt gamla diskbråck, nacke & drog i mina ben. Sen knäckte han en kota i bröstryggen genom att jag fick sitta upp, han satte handen knuten under ryggen på ena sidan & klickte till. Har varit & knäckt kroppen flera ggr men aldrig varit med om nån så snabb & säker. Alla låsningar lossade direkt. Ibland får de ju försöka flera ggr.

Vi har några stolar till att montera & de ska jag fan inte montera ihop. Jag får inte träna på 3 dar gör jag ska gå & knäcka bort alla låsningar de kommande 2 dagarna också.

Hoppas smärtan går över snart. Han sa att man kan inte ligga på sidan gör det gör ont när man sover. Ja..och jag kan inte ligga på rygg heller för det gör ont i svanken.  Not a win win situation.

Bjuder  på en bild från träningen igår.

image

image

Har ni förresten sett nya gröna coca cola som är sötad med stevia? Jag skulle precis köpa den & kollade kaloriinnehållet som var 89 kcal för en burk & en vanlig cola är 139 kcal. Bytte direkt till en cola zero som har 1 kcal. Helt ärligt …är man ute efter naturliga råvaror eller naturligt sötat…..- ja…då dricker man för fan inte coca cola överhuvudtaget😂  Dont forget to read the labels!! Allt annat är lögner

image

Leave a Reply

