En kulhelg snart!!?

Ja så känns det. Jag behöver en helg som inte bara består av massa måsten & göra som aldrig  verkar ta slut. Tur att jag har prioriterat träningen när jag kunnat för annars hade jag gått under! Jag erkänner att jag har prioriterat träningen framför vänner speciellt den här perioden. Grejen är att när jag är stressad är träningen min ventil. Får jag inte träna och bara går runt & stressar är ddt ändå ingen ide att träffa mig för jag kommer inte vara en trevlig människa.

Nästa vecka hoppas jag på en roligare helg när jag fyller år. Då blir det middag med killen, tjejmiddag & sen blir det också lite tårta med familjen. Har inte träffat min brorsdotter Isabelle på hela sommaren, ska bli kul att se henne :mrgreen:

Imorse var jag på gymet,  promenerar dit som uppvärmning sen kör jag ben på lördagar innan frukost. Jag fortsätter med periodisk fasta när jag tränar på helgerna, tar bcaa innan passet & blir faktiskt inte så hungrig heller. Jag befinner mig konstant i gråzonen mellan att inte kunna bestämma mig för om jag ska på en diet & deffa lite eller om jag ska köra på & försöka bygga lite mer. Idag stod jag brevid en biffig tjej på gymet som squatade 40 kg som uppvärmning. Det är bokstavligen det jag normalt squattar😂 sen lassade hon på med 40 till & körde sitt pass.😂 jaja..man ska inte jämföra sig med andra…jag måste ju ta det lugnt ned min rygg…

Sen har jag handlat, städat & lagat “fasolada”. Grekisk vita bönorsoppa. Jag hatar fortfarande att städa på helgerna men men. . .hade ju knappast något annat inplanerat. Jag har förresten en tryckkokare som är helt fantastisk. Den kokar  bönor på 7 min & långkok kan man korta ner till 20-60 mim istället för flera timmar. Dessutom behålls näringen då den inte kan koka bort som vid långkok.

image

image

Imorgon ska jag dansa lite salsa! Ska bli kul, har inte dansat på hela sommaren & vi köra rueda llanta som är en svårare &roligare version:mrgreen:

image

image

Leave a Reply

