STRESS

Ja…jag stressar mig själv just nu. På torsdag ska jag till Uppsala & börja plugget som är på deltid & halvdistans. Lite smått stressigt psykiskt att inte veta hur mycket tid det kommet att ta. Min födelsedag kommer snart & det är som tur var ingen middag jag ska fixa men köp av tårta & bara sånt som att köpa nagellack till min klänning kan ta upp mina tankar. Nästa vecka har vi grejer att fixa som stressar. Samt har jag ett veterinärbesök inbokat i samband med detta då katterna ska bli kvitt tandsten. Plus att jag inte har bil. Ångest. Måste låna bil & boka om tiden.

Alla sjuka tankar som tar upp mitt huvud påverkar mitt närminne. Glömde dator igår när jag skulle till jobbet & det upptäckte jag när jag kom fram. Fick åka hem & jobba. På kvällen skulle jag hinna med de ärenden jag inte hann eftersom jag fick åka hem så jag hade ingen lunch.  Att lämna tillbaka en kabel var en av dem ärendena.  Jag tittar på kabeln som ligger på golvet & tänker att jag får intr glömma. Sen går jag hemifrån & på bussen kommer jag på att jag glömt kabeln. Jag åkte därmed 2 vändor. Min oro för mitt korta minne väcktes till liv & till min pojkväns lycka har jag nu börjat använda min kalender &noterar ALLT. Jag tyckte först att ham var manisk som skriver ner simpla grejer. Lite kan man ju ha i huvet väl. Mmm…det man inte har i huvet får man ha i benen istället. Nu blir det kalendern till ALLT.

I helgen har jag iallafall dansat salsa. Rueda llanta. Så kul! Bästa dansläraren &han kommee att ordna workshops eb gång i månaden. Perfekt! 

image

image

image

Har tränat nyss & som vanligt blir det så bra bilder när man är själv på gymet😂

Ska köpa mig en spikmatta igen tror jag. Hade en men osäkert vart den tig vägen. Man sover som ett litet barn efter att legat på mattan i några minuter bara

image

Leave a Reply

