Meant to be?

Vi köpte ju ny säng för ett tag sedan för att sängen jag hade var för mjuk & jag får ont i ländryggen efter några timmar. Med nya sängen tar det längre tid innan jag får ont men jag sover dåligt de sista timmarna då ryggen gör ont. Vi tog sänggarantin på 90 dgr & jag vaknade imorse & kände starkt att nej för fan, nu får det vara nog. Har velat ett tag men idag kändes det bara att det kommer bara bli sämre & inte tvärtom. Jag frågade kiropraktorn om råd & han sa att eftersom jag tränar så hårt kan jag behöva en extra fast säng.

Säljarna på kungsängen där jag köptr sängen kan absolut inte rekommendera mig den hårdaste sängen. Då ska man väga över 90 kg. Jag bestämde mig för att de har fel,  precis som innan så jag kontaktade kungsängen. Eller först mailade jag Mio hahahhaa 😂 men kom på mitt misstag. Fick detta svaret.

image

Garantin går ut imorgon!  Jag hade ingen aning! Då måste det väl vara meningen?!  Jag  hoppas nya madrassen blir bättre,  kan inte ha det såhär

Leave a Reply

