Första skoldagen! :)

Nu e jag på väg till Uppsala för starten av kursen som jag ska gå nu på deltid i 2 år. Strategisk försäljning heter kursen & är en yrkesutbildning på halvdistans med träffar varannan vecka i Uppsala. Känns lite konstigt & vet inte vad jag ska förvänta mig. Vet att det kostar 75 kr att åka till Uppsala trots att jag har SLkort. Det var inte lätt att hitta vad det kostar eller vad för typ av biljett man ska ha. Jag fick gå till biljettluckan helt enkelt. Vi har kursen till 21 & jag e redan helt slut, vet inte hur jag ska orka. Funderar på att ladda med mat på donken😂 hahaaa vet inte får se

image

Snart fyller jag 34, om 2 dagar rättare sagt. Har svårt att förstå att de siffrorna inte ljuger med tanke på att min mentala ålder är runt 27. Tycker att det inte är så långt mellan 27 & 34..tills jag börjar räkna på fingrarna. ..hahahha

Hursomhelst fick jag ett meddelande idag som jag kommer att leva ett bra tag på :mrgreen:😁

image

Leave a Reply

