Födelsehelg

Ja, jag blev hela 34 år i lördags. Vad skönt att fylla på en lördag & fira samma dag:) jag vaknade kl 7 på morgonen vilket är jävligt tidigt aå jag tog mig till gymet & började dagen där. Perfekt sätt att börja födelsedagen:) jag firade i mina nya dyra träningstights som jag har velat ha i över ett år😂 nu slog jag till. Jag ökade också i squats från 40 kg till 42,5. Jag tyckte 40 var jättetungt för ett tag sen men inte längre. Ska försöka öka sakta sakta ni när jag köpt bälte, är ju rädd för att ryggen ska brista.

image

image

Nu blir det bara lite bilder,  orkar inte skriva:)

image

image

image

Jag när kag var liten:)

image

image

image

image

Leave a Reply

