Tips efterlyses

Jag har köpt en proteinpudding från fairing.  Jag har nu också kastat 2 portioner. Börjar bli irriterad nu då jag faktiskt betalat 250 spänn för skiten. Jag följer instruktionerna på förpackningen men det blir bara en jäkla smet och inte nån jäkla pudding. Jag har inte provat med mindre vatten men vaddå, ska man ha 1 jäkla dl för att det ska bli en pudding?!

Har skrivit till fairing på deraa fb sida igår men inte fått nåt svar. Otroligt irriterande.

Kan nån reda ut det här? Nån som testat? Om det här inte löser sig blir det den sista produkte frpmån fairing -EVER. Känner redan att det ör en skitprodukt smdå instruktionerna inte stämmer 👿

image

Den röda förpackningen är produkten jag pratar om

Leave a Reply

